Speed rating and Load index are indicated as minimum values but your car can be equipped with higher performance rating tires.

We guarantee that these tires will fit your search criteria and your vehicle.

Any questions? Our call centre is at your disposal via phone or chat.

You can also use winter and all-season tires with a permissible maximum speed below the maximum vehicle speed.

We guarantee that these tyres will fit your search criteria and your vehicle.

Any questions? Our call center is at your disposal via phone or chat.

Dunlop is part of the Goodyear group and you’ll enjoy the same premium quality.

We guarantee that these tyres will fit your search criteria and your vehicle.

Any questions? Our call center is at your disposal via phone or chat

Dunlop is part of the Goodyear group and you’ll enjoy the same premium quality.

We guarantee that these tyres will fit your search criteria and your vehicle.

Any questions? Our call center is at your disposal via phone or chat

Michelin CROSSCLIMATE SUV

Zapoznaj się z ofertą produktów i usług sieci Premio i skontaktuj się z wybranym serwisem.

Stworzone, aby zapewnić długotrwałe bezpieczeństwo niezależnie od pogody

MICHELIN CrossClimate SUV to przeznaczona do SUV-ów wersja najlepiej sprzedającej się w Europie opony całorocznej (MICHELIN CrossClimate+)[7], opracowana z myślą o długotrwałym bezpieczeństwie[5] i dużym przebiegu niezależnie od pogody[4]. (4) – duża trwałość – Na podstawie wyników testów porównawczych opon MICHELIN CrossClimate SUV i MICHELIN Latitude Tour HP w rozmiarze 235/60 R18 przeprowadzonych przez DEKRA Test Center w 2016 r. na zlecenie Michelin. (5) – długotrwałe osiągi – Od nowości do zużycia (zużycie oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f)) opony MICHELIN CROSSCLIMATE SUV w rozmiarze 275/45 R20 110Y przewyższają próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ dla opon skategoryzowanych jako zwykłe i śniegowe. (7) – MICHELIN CrossClimate+ to najlepiej sprzedająca się opona całoroczna w Europie – Źródło: badanie panelowe sprzedaży GFK w kategorii opon całorocznych do samochodów osobowych (wszystkie poziomy) – okres: od 01.2018 do 12.2018. Zakres: Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania.

Opis

Stworzone, aby zapewnić długotrwałe bezpieczeństwo niezależnie od pogody

Przedstawiamy wersję dla SUV-ów najlepiej sprzedającej się w Europie opony całorocznej (MICHELIN CrossClimate+)[7]: oponę całoroczną MICHELIN CrossClimate SUV do jazdy po drogach i okazjonalnie w terenie, na mokrej, suchej i ośnieżonej nawierzchni. Dzięki technologiom EverGrip opona MICHELIN CrossClimate SUV zapewnia wszystkim kierowcom długotrwałe bezpieczeństwo[5] niezależnie od pory roku i warunków na drodze[1][2][3]. Wzmocniony bok opony umożliwia poruszanie się także okazjonalnie w terenie[6]. (1) – skuteczność hamowania na suchej nawierzchni – Na podstawie wyników testów porównawczych opon MICHELIN CrossClimate SUV i MICHELIN Latitude Tour HP w rozmiarze 235/60 R18 przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service w 2016 r. na zlecenie Michelin. (2) – skuteczność hamowania na mokrej nawierzchni – MICHELIN CrossClimate SUV posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet. (3) – 3PMSF – MICHELIN CrossClimate SUV posiada homologację do użytkowania na śniegu (oznaczenie 3PMSF). Aby otrzymać homologację 3PMSF, opony muszą spełniać wymogi poziomu bezpieczeństwa i mobilności na śniegu. (5) – długotrwałe osiągi – Od nowości do zużycia (zużycie oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f)) opony MICHELIN CROSSCLIMATE SUV w rozmiarze 275/45 R20 110Y przewyższają próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ dla opon skategoryzowanych jako zwykłe i śniegowe. (6) – wzmocniona konstrukcja – W przypadku wszystkich rozmiarów z wyjątkiem 215/55R18 99V, 215/65 R16 102V i 235/55 R17 103V. (7) – MICHELIN CrossClimate+ to najlepiej sprzedająca się opona całoroczna w Europie – Źródło: badanie panelowe sprzedaży GFK w kategorii opon całorocznych do samochodów osobowych (wszystkie poziomy) – okres: od 01.2018 do 12.2018. Zakres: Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania.

MICHELIN CrossClimate SUV to przeznaczona do SUV-ów wersja najlepiej sprzedającej się w Europie opony całorocznej (MICHELIN CrossClimate+)[7], opracowana z myślą o długotrwałym bezpieczeństwie[5] i dużym przebiegu niezależnie od pogody[4]. (4) – duża trwałość – Na podstawie wyników testów porównawczych opon MICHELIN CrossClimate SUV i MICHELIN Latitude Tour HP w rozmiarze 235/60 R18 przeprowadzonych przez DEKRA Test Center w 2016 r. na zlecenie Michelin. (5) – długotrwałe osiągi – Od nowości do zużycia (zużycie oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f)) opony MICHELIN CROSSCLIMATE SUV w rozmiarze 275/45 R20 110Y przewyższają próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ dla opon skategoryzowanych jako zwykłe i śniegowe. (7) – MICHELIN CrossClimate+ to najlepiej sprzedająca się opona całoroczna w Europie – Źródło: badanie panelowe sprzedaży GFK w kategorii opon całorocznych do samochodów osobowych (wszystkie poziomy) – okres: od 01.2018 do 12.2018. Zakres: Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania.

Etykiety UE na opony

Oszczędność paliwa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
Hałas zewnętrzny
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.