Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Fulda Conveo Trac 3

Wytrzymałe i trwałe opony dostawcze zapewniające doskonałe osiągi w warunkach zimowych

  • Zwiększona stabilność pojazdu przy jego dużym obciążeniu na suchej nawierzchni
  • Znakomite panowanie nad pojazdem podczas jazdy na śniegu
  • Optymalne prowadzenie na mokrej nawierzchni i większa odporność na aquaplaning
  • Dłuższy przebieg

Opis

Wytrzymałe i trwałe opony dostawcze zapewniające doskonałe osiągi w warunkach zimowych

  • Zwiększona stabilność pojazdu przy jego dużym obciążeniu na suchej nawierzchni
  • Znakomite panowanie nad pojazdem podczas jazdy na śniegu
  • Optymalne prowadzenie na mokrej nawierzchni i większa odporność na aquaplaning
  • Dłuższy przebieg
Korzyści
CONVEO TRAC 3 - Opony zimowe Tire - 215/65/R16/109T
Znakomite panowanie nad pojazdem podczas jazdy na śniegu
Technologia Snow Catcher. Rowki zlokalizowane w centralnej części bieżnika tworzą sieć zazębiających się klocków chwytających śnieg podczas jazdy.
Optymalne prowadzenie na mokrej nawierzchni i większa odporność na aquaplaning
Klinowa rzeźba rowków bieżnika. Wyrównane poprzeczne rowki bieżnika poprawiają odprowadzanie wody.
Zwiększona stabilność pojazdu przy jego dużym obciążeniu na suchej nawierzchni
Trójwymiarowe połączone klocki. System zazębiających się klocków bieżnika zwiększa siłę hamowania na zakrętach.
Dłuższy przebieg
Wzmocnione klocki bieżnika. Dwupoziomowe zgrubienia pomiędzy klockami usztywniają bieżnik, co zapewnia lepszą odporność na ścieranie.

Etykiety UE na opony

D
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.