Speed rating and Load index are indicated as minimum values but your car can be equipped with higher performance rating tires.

We guarantee that these tires will fit your search criteria and your vehicle.

Any questions? Our call centre is at your disposal via phone or chat.

You can also use winter and all-season tires with a permissible maximum speed below the maximum vehicle speed.

We guarantee that these tyres will fit your search criteria and your vehicle.

Any questions? Our call center is at your disposal via phone or chat.

Dunlop is part of the Goodyear group and you’ll enjoy the same premium quality.

We guarantee that these tyres will fit your search criteria and your vehicle.

Any questions? Our call center is at your disposal via phone or chat

Dunlop is part of the Goodyear group and you’ll enjoy the same premium quality.

We guarantee that these tyres will fit your search criteria and your vehicle.

Any questions? Our call center is at your disposal via phone or chat

Continental CONTIECOCONTACT 5

Zapoznaj się z ofertą produktów i usług sieci Premio i skontaktuj się z wybranym serwisem.

Z uwagi na bezpieczeństwo i ochronę środowiska.

Wykorzystując niemiecką technologię i swoje bogate doświadczenie w sektorze motoryzacyjnym, Continental oferuje opony klasy premium zapewniające kontrolę we wszystkich sytuacjach na drodze. Zoptymalizowane opory toczenia pozwalają obniżyć zużycie paliwa Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony zastosowane m. in. w modelach: Audi A3, BMW Series 3 i Peugeot 1007

Opis

Z uwagi na bezpieczeństwo i ochronę środowiska.

Niższe opory toczenia w celu ograniczenia zużycia paliwa. Opona ContiEcoContact™ 5 została opracowana w ścisłej współpracy z czołowymi europejskimi producentami samochodów. To całkowicie nowa koncepcja opony przeznaczonej w szczególności dla kierowców, którzy pokonują dłuższe trasy, ale także dla tych, którzy zwracają dużą uwagę na zużycie paliwa i środowisko. Ograniczenie oporów toczenia opony przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa podczas hamowania stanowiło największe wyzwanie. Wymagało całkowicie nowego podejścia do wszystkich czterech elementów składowych opony: konstrukcji, konturu, mieszanki i wzoru bieżnika. W efekcie ContiEcoContact™ 5 pozwala na ograniczenie emisji CO2 i niższe zużycie paliwa przy zachowaniu doskonałej skuteczności hamowania. Wyjątkowe bezpieczeństwo i krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni. Połączenie specjalnych dodatków i udoskonalenie krawędzi bieżnika sprzyja lepszej przyczepności na mokrej nawierzchni, co prowadzi do skrócenia drogi hamowania na mokrym podłożu. Ponadto zmodyfikowane łańcuchy polimerowe mocno połączone z krzemionką pozwalają osiągnąć niższe opory toczenia. Niezwykle cienkie lamele zmniejszają deformację bieżnika, a tym samym minimalizują straty energii. Najlepsze prowadzenie na mokrej i suchej nawierzchni. Dodatkowe wzmocnienie stopki zapewnia bezpieczniejsze i bardziej bezpośrednie przenoszenie sił poprzecznych powstających podczas jazdy na mokrej i suchej nawierzchni. Ściana boczna o ograniczonej masie ma bardziej giętką konstrukcję, która również przyczynia się do obniżenia oporów toczenia.

Wykorzystując niemiecką technologię i swoje bogate doświadczenie w sektorze motoryzacyjnym, Continental oferuje opony klasy premium zapewniające kontrolę we wszystkich sytuacjach na drodze. Zoptymalizowane opory toczenia pozwalają obniżyć zużycie paliwa Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony zastosowane m. in. w modelach: Audi A3, BMW Series 3 i Peugeot 1007

Technologia RUN-ON-FLAT

Technologia RUN-ON-FLAT

Dzięki tej technologii kierowca może kontynuować podróż po przebiciu bieżnika opony, przez 80 kilometrów z prędkością 80 km/h. Takie opony możesz mieć, jeśli jeździsz BMW, MINI lub Mercedes-Benz.

Etykiety UE na opony

Oszczędność paliwa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
Hałas zewnętrzny
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).