Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Kleber CITILANDER

Claim produktowy: Wyższy poziom bezpieczeństwa i niezawodności Twojego samochodu dostawczego

Pewność na mokrej nawierzchni

Najlepszy wybór dla Twojej floty

Zaprojektowane i produkowane e Europie

Większa przyczepność i trakcja do końca okresu eksploatacji dzięki

Opis

Claim produktowy: Wyższy poziom bezpieczeństwa i niezawodności Twojego samochodu dostawczego

Pewność na mokrej nawierzchni Lepsze hamowanie (o ponad 20%) i prowadzenie na mokrej nawierzchni w porównaniu z oponą poprzedniej generacji Najwyższa klasa hamowania na mokrej nawierzchni - A

Najlepszy wybór dla Twojej floty Większa wartość: przebieg dłuższy o 20% w porównaniu z oponą poprzedniej generacji Nowe, mocne boki dla lepszej ochrony przed uszkodzeniami i otarciami o krawężniki Niższy opór toczenia dla niektórych rozmiarów (z klasy C na B)

Zaprojektowane i produkowane e Europie Ponad 110 lat doświadczenia w dostarczaniu konsumentom opon godnych zaufania

Większa przyczepność i trakcja do końca okresu eksploatacji dzięki: Elementom bieżnika oddzielonym rowkami i lamelami na całej wysokości klocków bieżnika Oficjalne oznaczenie opony trakcyjnej* na boku

Pewność na mokrej nawierzchni

Najlepszy wybór dla Twojej floty

Zaprojektowane i produkowane e Europie

Większa przyczepność i trakcja do końca okresu eksploatacji dzięki

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.