Nowoczesnos i bezpieczenstwo w miescie i na trasie
AKTYWNE LAMELE 4D Wie?ksza sztywnos´c´ bloków biez?nika wspomaga skuteczne hamowanie, a wie?ksza elastycznos´c´ podczas przyspieszania - lepsze „chwytanie” s´niegu co zwieksza trakcje i przyczepnosc.
NOWOCZESNA KONSTRUKCJA I MATERIALY Poprawa prowadzenia i hamowania na suchej nawierzchni jest moz?liwa dzie?ki optymaizacji ksztaltu biez?nika opony który odpowiada za równomierne rozloz?enie nacisku.
BIEZ?NIK W KSZTALCIE GROTÓW Znakomita przyczepnosc opony na s´niegu, nawet w cie?z?kich warunkach zimowych, wynika z zastosowania odpowiedniej konstrukcji bloków bieznika w centralnej czesci opony
DODATKOWE KANALY OBWODOWE Zmniejszenie ryzyka aquaplaningu i wie?ksze bezpieczen´stwo na mokrych nawierzchniach to zasluga systemu odprowadzania wody i blota posniegowego z centralnej czesci bieznika na zewnatrz.
Nowoczesnos i bezpieczenstwo w miescie i na trasie
Najwyzszy poziom technologii zastosowany w CINTURATO WINTER zapewnia maksymalne bezpieczenstwo i kontrole w zimie. Rozwiazania takie jak lamele 4D pozwalaja oponie dostosowac sie do róznych warunków drogowych wystepujacych podczas europejskiej zimy.
AKTYWNE LAMELE 4D Wie?ksza sztywnos´c´ bloków biez?nika wspomaga skuteczne hamowanie, a wie?ksza elastycznos´c´ podczas przyspieszania - lepsze „chwytanie” s´niegu co zwieksza trakcje i przyczepnosc.
NOWOCZESNA KONSTRUKCJA I MATERIALY Poprawa prowadzenia i hamowania na suchej nawierzchni jest moz?liwa dzie?ki optymaizacji ksztaltu biez?nika opony który odpowiada za równomierne rozloz?enie nacisku.
BIEZ?NIK W KSZTALCIE GROTÓW Znakomita przyczepnosc opony na s´niegu, nawet w cie?z?kich warunkach zimowych, wynika z zastosowania odpowiedniej konstrukcji bloków bieznika w centralnej czesci opony
DODATKOWE KANALY OBWODOWE Zmniejszenie ryzyka aquaplaningu i wie?ksze bezpieczen´stwo na mokrych nawierzchniach to zasluga systemu odprowadzania wody i blota posniegowego z centralnej czesci bieznika na zewnatrz.