Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Pirelli CINTURATO ALLS. PLUS

Jeszcze lepsze osiagi na kazdy sezon

LAMELE 3D Wieksza stabilnosc bieznika i lepsza strefa styku opony z droga zapewnia poprawe prowadzenia w suchych warunkach i skraca droge hamowania

NOWA MIESZANKA Nowe komponenty i nowy proces mieszania zapewniaja lepsze osiagi na nawierzchni mokrej i osniezonej

KIERUNKOWY BIEZNIK Doskonale usuwanie wody i trakcja na sniegu

Opis

Jeszcze lepsze osiagi na kazdy sezon

Cinturato All Season Plus o produkt, zapewniajacy znakomite osiagi kierowcom zamieszkujacym obszary miejskie, którzy poszukuja innowacyjnych i alternatywnych rozwiazan. Nowa mieszanka bieznika zostala zoptymalizowana pod katem wszystkich osiagów w warunkach zimowych i letnich, ze szczególnym naciskiem na nawierzchnie osniezone i mokre, gwarantujac jeszcze bezpieczniejsza jazde.

LAMELE 3D Wieksza stabilnosc bieznika i lepsza strefa styku opony z droga zapewnia poprawe prowadzenia w suchych warunkach i skraca droge hamowania

NOWA MIESZANKA Nowe komponenty i nowy proces mieszania zapewniaja lepsze osiagi na nawierzchni mokrej i osniezonej

KIERUNKOWY BIEZNIK Doskonale usuwanie wody i trakcja na sniegu

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
A
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.