Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Pirelli CARRIER WINTER

Pelna efektywnosc samochodów dostawczych zima

TRZY SZEROKIE ROWKI WZDLUZ?NE Mniejsze ryzyko aquaplaningu i wiekszy poziom bezpieczenstwa na mokrych nawierzchniach

NOWY BIEZ?NIK I MIESZANKA GUMOWA Dluzsze przebiegi i bardziej równomierne zuzycie - wieksza wartosc za te sama cene

UDOSKONALONY PROFIL Bezpieczen´stwo w warunkach zimowych, komfort i dluzsza eksploatacja opony

Opis

Pelna efektywnosc samochodów dostawczych zima

Opona CARRIER WINTER to zarówno niskie koszty eksploatacji, jak i wieksze bezpieczenstwo dla kierowcy. Równomierne zuzycie i doskonale przebiegi zmniejszaja czestotliwosc wymian. Wysokie osiagi na mokrej nawierzchni oraz w trudnych zimowych warunkach umozliwiaja bezstresowa jazde. To wszystko sprawia, ze CARRIER WINTER to wyjatkowa opona na rynku, która spelnia szerokie spektrum oczekiwan.

TRZY SZEROKIE ROWKI WZDLUZ?NE Mniejsze ryzyko aquaplaningu i wiekszy poziom bezpieczenstwa na mokrych nawierzchniach

NOWY BIEZ?NIK I MIESZANKA GUMOWA Dluzsze przebiegi i bardziej równomierne zuzycie - wieksza wartosc za te sama cene

UDOSKONALONY PROFIL Bezpieczen´stwo w warunkach zimowych, komfort i dluzsza eksploatacja opony

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.