Speed rating and Load index are indicated as minimum values but your car can be equipped with higher performance rating tires.

We guarantee that these tires will fit your search criteria and your vehicle.

Any questions? Our call centre is at your disposal via phone or chat.

You can also use winter and all-season tires with a permissible maximum speed below the maximum vehicle speed.

We guarantee that these tyres will fit your search criteria and your vehicle.

Any questions? Our call center is at your disposal via phone or chat.

Dunlop is part of the Goodyear group and you’ll enjoy the same premium quality.

We guarantee that these tyres will fit your search criteria and your vehicle.

Any questions? Our call center is at your disposal via phone or chat

Dunlop is part of the Goodyear group and you’ll enjoy the same premium quality.

We guarantee that these tyres will fit your search criteria and your vehicle.

Any questions? Our call center is at your disposal via phone or chat

Michelin ALPIN 6

Zapoznaj się z ofertą produktów i usług sieci Premio i skontaktuj się z wybranym serwisem.

Stworzone, by zapewnić długotrwałe bezpieczeństwo w trudnych warunkach zimowych.

Zimowa opona drogowa MICHELIN Alpin 6 zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa podczas jazdy w trudnych warunkach zimowych[1][2]i doskonały przebieg[4]. (1) Od nowości do dopuszczalnego poziomu zużycia opona MICHELIN Alpin 6 w rozmiarze 205/55 R16 91H przewyższa próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ. Certyfikat 3PMSF dla nowej opony i znakomita trakcja na śniegu do zużycia do dopuszczalnego poziomu. Testy przyspieszania/trakcji na śniegu przeprowadzone przez TÜV SÜD w grudniu 2017 r. Opony z dopuszczalnym poziomem zużycia (ostatni kilometr) to opony z bieżnikiem startym maszynowo do poziomu wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f). We wszystkich przypadkach należy przestrzegać lokalnych przepisów dotyczących opon zimowych. (2) MICHELIN Alpin 6 posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet. (4) Na podstawie wyników testów trwałości przeprowadzonych przez DEKRA Test Center na zlecenie Michelin w grudniu 2017 r. i styczniu 2018 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 91H zamontowanych w VW Golf 7. Opony testowane: MICHELIN ALPIN 6, BRIDGESTONE BLIZZAK LM001 Evo, CONTINENTAL WinterContact™ TS 860, DUNLOP Winter Sport 5, GOODYEAR Ultra Grip 9, PIRELLI Cinturato Winter i NOKIAN WRD4. Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego rzeczywistego użytkowania (D50) na dystansie 10 000 km z przewidywaną trwałością do zużycia bieżnika do 1,6 mm. Średnia rynkowa: MICHELIN Alpin 6 i wszystkie opony premium konkurentów testowane w panelu. We wszystkich przypadkach należy przestrzegać lokalnych przepisów dotyczących opon zimowych.

Opis

Stworzone, by zapewnić długotrwałe bezpieczeństwo w trudnych warunkach zimowych.

MICHELIN Alpin 6 to opona zimowa najnowszej generacji, zaprojektowana tak, by wspomagać bezpieczną jazdę w trudnych warunkach zimowych[1][2]. Wyposażona w technologie MICHELIN EverGrip opona zimowa zapewnia bardzo dobre hamowanie[1], przyspieszanie i trakcję[1] podczas jazdy po śniegu, przy dopuszczalnym poziomie zużycia[1]. Skonstruowana z myślą o doskonałej trwałości[4] opona MICHELIN Alpin 6 zapewnia większy przebieg niż poprzedni model[5]. Pewna jazda każdego dnia do pracy i podczas długich zimowych tras, niezależnie od warunków panujących w zimie. Innowacyjny wskaźnik zużycia bieżnika MICHELIN pozwala w prosty i wygodny sposób zaplanować wymianę opony zimowej - zapewniając bezpieczeństwo Tobie i Twoim pasażerom. (1) Od nowości do dopuszczalnego poziomu zużycia opona MICHELIN Alpin 6 w rozmiarze 205/55 R16 91H przewyższa próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ. Certyfikat 3PMSF dla nowej opony i znakomita trakcja na śniegu do zużycia do dopuszczalnego poziomu. Testy przyspieszania/trakcji na śniegu przeprowadzone przez TÜV SÜD w grudniu 2017 r. Opony z dopuszczalnym poziomem zużycia (ostatni kilometr) to opony z bieżnikiem startym maszynowo do poziomu wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f). We wszystkich przypadkach należy przestrzegać lokalnych przepisów dotyczących opon zimowych. (2) MICHELIN Alpin 6 posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet. (4) Na podstawie wyników testów trwałości przeprowadzonych przez DEKRA Test Center na zlecenie Michelin w grudniu 2017 r. i styczniu 2018 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 91H zamontowanych w VW Golf 7. Opony testowane: MICHELIN ALPIN 6, BRIDGESTONE BLIZZAK LM001 Evo, CONTINENTAL WinterContact™ TS 860, DUNLOP Winter Sport 5, GOODYEAR Ultra Grip 9, PIRELLI Cinturato Winter i NOKIAN WRD4. Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego rzeczywistego użytkowania (D50) na dystansie 10 000 km z przewidywaną trwałością do zużycia bieżnika do 1,6 mm. Średnia rynkowa: MICHELIN Alpin 6 i wszystkie opony premium konkurentów testowane w panelu. We wszystkich przypadkach należy przestrzegać lokalnych przepisów dotyczących opon zimowych. (5) Na podstawie wyników testów porównawczych hamowania na mokrej nawierzchni i śniegu opon MICHELIN Alpin 6 i MICHELIN Alpin 5 przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin w grudniu 2017 r. i styczniu 2018 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 91H zamontowanych w VW Golf 7.

Zimowa opona drogowa MICHELIN Alpin 6 zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa podczas jazdy w trudnych warunkach zimowych[1][2]i doskonały przebieg[4]. (1) Od nowości do dopuszczalnego poziomu zużycia opona MICHELIN Alpin 6 w rozmiarze 205/55 R16 91H przewyższa próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ. Certyfikat 3PMSF dla nowej opony i znakomita trakcja na śniegu do zużycia do dopuszczalnego poziomu. Testy przyspieszania/trakcji na śniegu przeprowadzone przez TÜV SÜD w grudniu 2017 r. Opony z dopuszczalnym poziomem zużycia (ostatni kilometr) to opony z bieżnikiem startym maszynowo do poziomu wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f). We wszystkich przypadkach należy przestrzegać lokalnych przepisów dotyczących opon zimowych. (2) MICHELIN Alpin 6 posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet. (4) Na podstawie wyników testów trwałości przeprowadzonych przez DEKRA Test Center na zlecenie Michelin w grudniu 2017 r. i styczniu 2018 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 91H zamontowanych w VW Golf 7. Opony testowane: MICHELIN ALPIN 6, BRIDGESTONE BLIZZAK LM001 Evo, CONTINENTAL WinterContact™ TS 860, DUNLOP Winter Sport 5, GOODYEAR Ultra Grip 9, PIRELLI Cinturato Winter i NOKIAN WRD4. Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego rzeczywistego użytkowania (D50) na dystansie 10 000 km z przewidywaną trwałością do zużycia bieżnika do 1,6 mm. Średnia rynkowa: MICHELIN Alpin 6 i wszystkie opony premium konkurentów testowane w panelu. We wszystkich przypadkach należy przestrzegać lokalnych przepisów dotyczących opon zimowych.

Etykiety UE na opony

Oszczędność paliwa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
Hałas zewnętrzny
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.