Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Sava ALL WEATHER

Niezawodna kontrola na ośnieżonych nawierzchniach.

  • Pewne prowadzenie na mokrych drogach
  • Niezawodna kontrola na ośnieżonych nawierzchniach
  • Ekonomiczna opona: trwała i obniżająca zużycie paliwa

Opis

Niezawodna kontrola na ośnieżonych nawierzchniach.

  • Pewne prowadzenie na mokrych drogach
  • Niezawodna kontrola na ośnieżonych nawierzchniach
  • Ekonomiczna opona: trwała i obniżająca zużycie paliwa
Korzyści
ALL WEATHER - Opony całoroczne Tire - 165/65/R15/81T
Pewne prowadzenie na mokrych drogach
Ultra-V shape. Zauważalnie wyraźniejszy kształt litery V dodatkowo zwiększa odporność na aquaplaning, zwiększając zdolność opony do wcześniejszego odprowadzania wody z bieżnika, co sprzyja przyczepności na mokrej nawierzchni i podczas hamowania.
Ekonomiczna opona: trwała i obniżająca zużycie paliwa
Mieszanka polimerów. Odporna na ścieranie mieszanka bieżnika pozwala uzyskać wyższe przebiegi, a jej zdolność do generowania mniejszej ilości ciepła i zużywania mniejszej ilości energii zapewnia większą oszczędność paliwa.
Niezawodna kontrola na ośnieżonych nawierzchniach
Krawędzie wgłębień ułożone w różnych kierunkach. Uzupełnienie prostych i wzdłużnych lamelek o dodatkowe, falowane lamelki sprawia, że krawędzie opony skierowane są w różnych kierunkach. Poprawia to zachowanie opony podczas jazdy na śniegu oraz zwiększa przyczepność.

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.