Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Continental ALL SEASON CONTACT

Jedna opona, cztery pory roku napędzane niemiecką technologią.

Dobra przyczepność na zaśnieżonych i mokrych nawierzchniach zimą Najlepsza w swojej klasie pod względem oporów toczenia Skuteczne hamowanie na suchej i mokrej nawierzchni latem

Opis

Jedna opona, cztery pory roku napędzane niemiecką technologią.

Bądź przygotowany na każdą sytuację Mokre ulice, błotniste drogi, niezliczone kałuże: opona AllSeadonContact™ jest na nie gotowa. Połączenie otwartych barków dla lepszej ochrony przed aquaplaningiem oraz sztywnego bieżnika to pewność prowadzenia przez okrągły rok. Niezawodna pewność przy niepewnej pogodzie. Kiedy zima przypomina jesień, a lato - wiosnę, użyj opon wielosezonowych AllSeasonContact™. Dla nich pora roku nie ma znaczenia. Dzięki mieszance Traction Silica Compound, możesz być liczyć na doskonałą przyczepność i skuteczne hamowanie przez cały rok. Postaw na to, co się liczy. Resztę ogranicz. Oszczędzaj paliwo, emituj mniej CO2, ciesz się wybitną efektywnością jazdy.

Dobra przyczepność na zaśnieżonych i mokrych nawierzchniach zimą Najlepsza w swojej klasie pod względem oporów toczenia Skuteczne hamowanie na suchej i mokrej nawierzchni latem

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.