Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Dunlop ALL SEASON 2

  • Skuteczne hamowanie w każdych warunkach pogodowych
  • Dobre prowadzenie w każdych warunkach drogowych
  • Wysokie przebiegi

Opis

NIEZAWODNA WYDAJNOŚĆ W KAŻDYCH WARUNKACH POGODOWYCH

  • Skuteczne hamowanie w każdych warunkach pogodowych
  • Dobre prowadzenie w każdych warunkach drogowych
  • Wysokie przebiegi
Korzyści
ALL SEASON 2 - Opony całoroczne Tire - 195/50/R15/86V
Lamele 3D
Umożliwiają boczne i wzdłużne blokowanie zwiększające sztywność podczas hamowania na mokrej i suchej nawierzchni, zapewniając jednocześnie liczne krawędzie trzymające dla lepszej przyczepności na śniegu
Sztywność osnowy
Dopracowany kształt osnowy w powiązaniu z wytrzymałymi materiałami konstrukcyjnymi zwiększającymi sztywność opony w celu poprawy prowadzenia na mokrych i suchych nawierzchniach
Zoptymalizowana powierzchnia styku opony z podłożem
Zoptymalizowana powierzchnia styku opony, prowadząca do bardziej równomiernego rozkładu nacisku oraz trwałości bieżnika

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.