Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Continental 4X4 WINT.CONTACT

Mocniejsza niż zima.

Wykorzystując niemiecką technologię i swoje bogate doświadczenie w sektorze motoryzacyjnym, Continental oferuje opony klasy premium zapewniające kontrolę we wszystkich sytuacjach na drodze. Doskonała trakcja i krótka droga hamowania Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony zastosowane m. in. w modelach: BMW X3/X5 oraz Mercedes-Benz ML-Class

Opis

Mocniejsza niż zima.

Doskonała trakcja i krótka droga hamowania. Progresywna technologia lameli oznacza znakomitą stabilność jazdy i trakcję. Znakomity komfort jazdy i niski poziom hałasu. Asymetryczny wzór bieżnika zapewnia doskonałe prowadzenie nawet zimą. Wyjątkowa odporność na aquaplaning. Szerokie rowki poprzeczne skutecznie usuwają wodę i błoto pośniegowe, poprawiając ochronę przed aquaplaningiem.

Wykorzystując niemiecką technologię i swoje bogate doświadczenie w sektorze motoryzacyjnym, Continental oferuje opony klasy premium zapewniające kontrolę we wszystkich sytuacjach na drodze. Doskonała trakcja i krótka droga hamowania Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony zastosowane m. in. w modelach: BMW X3/X5 oraz Mercedes-Benz ML-Class

Etykiety UE na opony

D
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
D
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.