Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure

Wszechstronna opona do jazdy w terenie o wytrzymałości Kevlaru®, zawsze gotowa na kolejne bezdroża.*

  • Doskonała przyczepność zapewniająca pełną kontrolę nad całą podróżą
  • trwała opona do jazdy terenowej
  • średnio o 37% większy przebieg niż testowane opony konkurencyjne**

Opis

Wszechstronna opona do jazdy w terenie o wytrzymałości Kevlaru®, zawsze gotowa na kolejne bezdroża.*

  • Doskonała przyczepność zapewniająca pełną kontrolę nad całą podróżą
  • trwała opona do jazdy terenowej
  • średnio o 37% większy przebieg niż testowane opony konkurencyjne**
Korzyści
WRANGLER ALL-TERRAIN ADVENTURE - Opony letnie Tire - 265/70/R16/112T
Technologia DuraWall
Zapewnia wytrzymałość i odporność ściany bocznej na rozcięcia.
Warstwa wzmacniana Kevlarem®*
Odporność na przebicia i rozcięcia zapewnia poczucie pewności podczas jazdy w terenie.
Zoptymalizowany wzór bieżnika
Równomierny rozkład nacisku na całej powierzchni styku z drogą pozwala uzyskać większy przebieg**.
Udoskonalone krawędzie bloków
Wgryzające się w nawierzchnię krawędzie zapewniają lepszą przyczepność i skuteczniejsze hamowanie.
Klocki na otwartym barku
Ułatwiają usuwanie błota z bieżnika, co przekłada się na lepszą trakcję w terenie.
*DISCLAIMER KEVLAR USE
* Kevlar® jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy E.I. du Pont de Nemours and Company. Następujące rozmiary opony Wrangler All-Terrain nie posiadają mieszanki z Kevlarem: 547504 255/60R20 113H WRL AT ADV LR XL, 547505 255/65R19 114H WRL AT ADV LR XL, 574894 255/70R18 116H WRL AT ADV LR XL FP, 539072 255/55R18 109H WRL AT ADV XL, 539083 255/55R19 111H WRL AT ADV XL
**DISCLAIMER
** W przypadku stosowania na przedniej osi. W porównaniu do średniego wyniku 3 opon konkurencyjnych z segmentu opon SUV/4x4. Test przeprowadziła firma Dekra w grudniu 2016 r. na zlecenie Goodyear. Samochód testowy: Toyota Hilux 2.4- 4x4, rozmiar opon: 265/65 R17 112T/S. Miejsce przeprowadzania testu: ośrodek badawczy Dekra (FP01B), Francja. Nr testu/raportu: 16CPB34-389, limit zużycia: 1,6 mm dla wszystkich rowków. Na przedniej osi opona Wrangler AT/A osiąga wynik o 49% lepszy, a na tylnej osi – o 25% lepszy niż średni wynik konkurencji, a zatem średni wynik 37% jest lepszy niż średni wynik uzyskany przez testowane opony.

Etykiety UE na opony

D
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
D
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.