Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 SUV

Doskonałe osiągi na mokrej i suchej nawierzchni oraz na śniegu.

  • Lepsza przyczepność na śniegu
  • Krótsze hamowanie i lepsze prowadzenie na suchej nawierzchni
  • Odporność na aquaplaning przez cały okres eksploatacji

Opis

Doskonałe osiągi na mokrej i suchej nawierzchni oraz na śniegu.

Goodyear Vector 4Season Gen3 to opona całoroczna, która zapewnia krótką drogę hamowania na suchej nawierzchni, lepsze prowadzenie, wysoką odporność na aquaplaning przez cały okres eksploatacji oraz doskonałą przyczepność na śniegu.

  • Lepsza przyczepność na śniegu
  • Krótsze hamowanie i lepsze prowadzenie na suchej nawierzchni
  • Odporność na aquaplaning przez cały okres eksploatacji

Co mówią wyniki testów

Opracowujemy nowatorskie rozwiązania od 1898 roku, a nasze opony są nie tylko innowacyjne, ale także wysoko oceniane przez ekspertów.

Opony Goodyear są testowane przez niezależne europejskie magazyny motoryzacyjne i często znajdują się na podium.

Każdy nowy model jest testowany przez naszych inżynierów w oparciu o ponad 50 kryteriów wydajności. Dzięki temu wiemy, że każda opona Goodyear zapewnia lepszy komfort jazdy.

 

  • Auto Bild Allrad
    Auto Bild Allrad

    Rozmiar: 235/65R17 108W

    3 miejsce na 10 testowanych marek

Gotowy na pojazdy elektryczne (EV)

Wszystkie nowe i aktualne opony Goodyear są zoptymalizowane, aby zapewnić wyjątkową wydajność zarówno dla pojazdów elektrycznych, jak i spalinowych (ICE), co potwierdza nowy logo Goodyear EV-Ready, który został wprowadzony na boku wszystkich nowych opon zastępczych od początku 2024 roku.

Goodyear opracował zestaw technologii, które odpowiadają zarówno pojazdom elektrycznym, jak i innym układom napędowym, w tym:

  • Technologia SoundComfort: Kierowcy stają się bardziej świadomi hałasu wywołanego interakcją opon i dróg, ponieważ najbardziej zauważalną zmianą w pojazdach elektrycznych jest to, jak cichy jest samochód. Aby zapewnić jak najcichszą podróż pojazdem elektrycznym, technologia SoundComfort ma potencjał do redukcji hałasu wewnętrznego nawet o 50%.
  • Technologia Mileage Plus: Ponieważ pojazdy elektryczne są cięższe od tradycyjnych pojazdów, opony elektrycznych samochodów mogą się szybciej zużywać. W połączeniu z natychmiastowym momentem obrotowym może to powodować szybsze zużycie standardowych opon, także w zależności od stylu jazdy. Korzystając z technologii takich jak Mileage Plus, Goodyear EfficientGrip Performance 2, na przykład, może zapewnić kierowcom do 50% więcej przebiegu niż jego poprzednik.
  • Technologie niskiego oporu toczenia: Technologie Goodyear o niskim oporze toczenia przyczyniają się do zmniejszenia zużycia energii i zwiększenia zasięgu jazdy. Wydłużenie zasięgu jazdy można osiągnąć poprzez optymalizację struktury opony, w połączeniu z opracowaniem innowacyjnych związków i aerodynamicznym dostrojeniem projektu boku opony.
Korzyści
VECTOR 4SEASONS GEN-3 SUV - Opony całoroczne Tire - 235/65/R17/108W
Lepsza przyczepność na śniegu
Lepsza przyczepność na śniegu dzięki dużej ilości lamelek na środku bieżnika. Lamelki wpływają na siebie w miejscach, w których się przecinają, stymulując punkt otwarcia, co skutkuje lepszą przyczepnością.
Krótka droga hamowania na suchej nawierzchni i lepsze prowadzenie
Krótka droga hamowania na suchej nawierzchni i lepsze prowadzenie. Zmniejszony stopień deformacji opony podczas trudnych manewrów, dzięki wytrzymałym blokom bieżnika
Dożywotnia odporność na akwaplanację
Dożywotnia odporność na akwaplanację Wraz z upływem czasu rowki ewoluują tak, aby zawsze zapewniać optymalne rozpraszanie wody.
* Wyniki testów przeprowadzonych przez Auto Bild w latach 2022, 2021 i 2020 wykazały, że opony Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 oferują najwyższy przebieg w kategorii opon całorocznych w porównaniu z wiodącymi testowanymi markami opon (wiodące badane marki opon zostały określone na podstawie udziału w rynku w całej Europie).
Highest mileage
**Auto Bild issue 39-2022. Test car: Volkswagen Polo. Test size: 195/55R16 91V. Brands tested: Goodyear, Vredestein Hankook, Kleber, Kumho, Nokian, Dunlop, Falken, Michelin, Nexen, Firestone, Toyo, Continental, Maxxis, Bridgestone. 15 brands published in the test. Auto Bild: Test winner with convincing driving characteristics in all weather conditions, dynamic wet and dry handling, precise turn-in behavior, high mileage. Increased rolling resistance. Auto Bild issue 39-2021. Test car: BMW 3-series. Test size: 225/50R17. Brands tested: Goodyear, Continental, Hankook, Vredestein, Falken, Nokian, Michelin, Maxxis, Bridgestone, Dunlop, Viking, Kumho, Firestone, Pirelli, Nexen, Giti. 16 brands published in the test. Auto Bild: Test winner with convincing performance in all weather conditions, dynamic handling, short wet braking distances, very good aquaplaning reserves, high mileage, good price-performance ratio. Auto Bild issue 39-2020. Test car: Volkswagen Golf VIII. Test size: 205/55R16 91V. Brands tested: Goodyear, Vredestein, Continental, Michelin, Falken, Firestone, Hankook, Kleber, BF Goodrich, Bridgestone, Nexen, Pirelli, Kumho, Maxxis. 14 brands published in the test. Auto Bild: New Allseason tire with convincing performance under all weather conditions. Dynamic handling on snow, in wet and dry. Very good winter performance, high mileage.

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.