Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Continental VANCO WINTER

Niezawodny ekspert od warunków zimowych: bezpieczny i skuteczny.

Krótsza droga hamowania i lepsza przyczepność na śniegu. Zmniejszone opory toczenia. Wysoka odporność na aquaplaning i krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni.

Opis

Niezawodny ekspert od warunków zimowych: bezpieczny i skuteczny.

Krótsza droga hamowania i lepsza trakcja na śniegu. Zoptymalizowany wzór bieżnika zapewnia lepsze blokowanie się na śniegu, co automatycznie prowadzi do skrócenia drogi hamowania. Dodatkowo rowki bieżnika i bloki barkowe wzmacniają ściskanie śniegu w rowkach. Dzięki temu zwiększa się przyczepność, a także trakcja na śniegu. Wysokie bezpieczeństwo podczas aquaplaningu i krótsza droga hamowania na mokrych drogach. Dzięki szerokim rowkom wyporność wody jest zoptymalizowana, co zapewnia wysokie bezpieczeństwo akwaplanacji. Dodatkowo, podpierające się lamele 3D prowadzą do większej stabilności. W rezultacie droga hamowania ulega skróceniu na mokrych drogach. Poprawiony opór toczenia. Nowa mieszanka krzemionkowa zmniejsza straty energii i poprawia opór toczenia.

Krótsza droga hamowania i lepsza przyczepność na śniegu. Zmniejszone opory toczenia. Wysoka odporność na aquaplaning i krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni.

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
A
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.