Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

ocena sieci

0

Goodyear UltraGrip 9+

165/70 R14 81TOpony zimowe

Goodyear UltraGrip 9+ – opona Opony zimowe – 165/70/R14/81T

Opona Goodyear UltraGrip 9+ zapewnia doskonałą przyczepność na śniegu i lodzie, oraz wyższy przebieg w przypadku mniejszych samochodów miejskich.

  • Lepsza przyczepność na śniegu i lodzie
  • Zwiększony przebieg

Specjalna cena online

Cena za oponę

341,00 zł

Montaż 1 opony

39,00 zł

Twoje korzyści

Gwarancja opon

0

Łącznie

Łącznie (w tym VAT)

W magazynie

Montaż w cenie

Twój lokalny warsztat

Nie wybrano jeszcze warsztatu.

Aby dowiedzieć się więcej o tej oponie, w tym o dostępności i cenie, skontaktuj się z lokalnym warsztatem.

Cena za oponę

341,00 zł

Opona i montaż

380,00 zł

Opis

Opona Goodyear UltraGrip 9+ zapewnia doskonałą przyczepność na śniegu i lodzie, oraz wyższy przebieg w przypadku mniejszych samochodów miejskich.

  • Lepsza przyczepność na śniegu i lodzie
  • Zwiększony przebieg

Filmy

Korzyści
{0} - Opony zimowe Tire - 165/70/R14/81T
Lepsza przyczepność na śniegu i lodzie
Nowa mieszanka zapewnia większą elastyczność opony w niskich temperaturach
Zwiększony przebieg
Wysoka elastyczność bieżnika skutkuje mniejszą liczbą pęknięć spowodowanych trudnymi warunkami drogowymi.

Etykiety UE na opony

D
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.