Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Fulda Kristall Montero 3

Opona zimowa, uzyskująca wysokie osiągi

  • Bardzo dobra trakcja na śniegu
  • Dobrze spisuje się w każdych warunkach
  • Świetna przyczepność w niskich temperaturach

Opis

Opona zimowa, uzyskująca wysokie osiągi

  • Bardzo dobra trakcja na śniegu
  • Dobrze spisuje się w każdych warunkach
  • Świetna przyczepność w niskich temperaturach
Zalety
KRISTALL MONTERO 3 - Opony zimowe Tire - 185/60/R14/82T
Bardzo dobra trakcja na śniegu
Ciesz się bardzo dobrymi własnościami trakcyjnymi w okresie zimowym dzięki technologii SnowCatcher firmy Fulda. Rowki w centralnej strefie bieżnika tworzą sieć wzajemnie blokujących się klocków chwytających śnieg, zwiększając przyczepność opony na zaśnieżonej drodze.
Dobrze spisuje się w każdych warunkach
W oponie Kristall Montero 3 zastosowano technologię Bubble Blade. Zwiększona liczba trójwymiarowych lameli zapewnienia lepszą przyczepności na śniegu i lodzie, zaś zimowy wzór bieżnika daje stabilne prowadzenie na śnieżnych drogach.
Bardzo dobra przyczepność w niskich temperaturach
W oponie zastosowano specjalną mieszankę gumową, która pozostaje elastyczna w niskich temperaturach. Dzięki temu opona zachowuje znakomite parametry użytkowe nawet w bardzo niskich temperaturach.

Etykiety UE na opony

D
Oszczędność paliwa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas zewnętrzny
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.