Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Fulda Kristall Control SUV

Opona o wysokiej wydajności na trudne warunki zimowe.

  • Znakomita kontrola nad samochodem na śniegu
  • Większa stabilność podczas jazdy SUV-em
  • Długie przebiegi

Opis

Opona o wysokiej wydajności na trudne warunki zimowe.

  • Znakomita kontrola nad samochodem na śniegu
  • Większa stabilność podczas jazdy SUV-em
  • Długie przebiegi
Korzyści
KRISTALL CONTROL SUV - Opony zimowe Tire - 235/55/R19/105V
Specjalne zaprojektowana mieszanka i niska masa
Ograniczone straty energii przekładają się na mniejsze zużycie paliwa.
Umożliwia uzyskanie optymalnego kształtu powierzchni styku z nawierzchnią oraz równomierny rozkład ciśnienia, co przyczynia się do jednolitego zużywania się opony
Płaska i szeroka komora (Schwartz, Breit, Stark) zapewnia długi przebieg.
Lamele 3D Bubble Blades
Proste lamele w górnej części bieżnika pozwoliły na zwiększenie objętości użytej gumy. W połączeniu z lamelami 3D Bubble Blade pozwala to zwiększyć sztywność klocków bieżnika, aby uzyskać lepszą kontrolę nad samochodem na suchych drogach w warunkach zimowych.
SnowCatcher Technology
Rowki w centralnej strefie bieżnika tworzą sieć wzajemnie blokujących się klocków chwytających śnieg, umożliwiając sprawną jazdę oraz zapewniając znakomitą kontrolę nad samochodem nawet na zaśnieżonej drodze.
Usztywniacze klocków do SUV-ów
Zgrubienia pomiędzy centralnymi klockami usztywniają bieżnik, co przekłada się na większą stabilność SUV-a na suchych drogach.

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.