Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

ocena sieci

4,4

Michelin CROSSCLIMATE 2 SUV

265/40 R22 106WOpony całoroczne

Michelin CROSSCLIMATE 2 SUV – opona Opony całoroczne – 265/40/R22/106W

Innowacyjne opony premium oferujące długotrwałe osiągi

Specjalna cena online

Cena za oponę

1.375,62 zł

Montaż 1 opony

80,00 zł

Twoje korzyści

Gwarancja opon

0

Łącznie

0,00 zł

Łącznie (w tym VAT)

Produkt niedostępny

accessibility.select.disabled

Montaż w cenie

Twój lokalny warsztat

Nie wybrano jeszcze warsztatu.

Aby dowiedzieć się więcej o tej oponie, w tym o dostępności i cenie, skontaktuj się z lokalnym warsztatem.

Cena za oponę

1.375,62 zł

Opona i montaż

1.455,62 zł

accessibility.select.disabled

Opis

Innowacyjne opony premium oferujące długotrwałe osiągi

Opony całoroczne Michelin zostały zaprojektowane z myślą o bezpiecznej jeździe w dowolnym miejscu i przy każdej pogodzie. Dostarczają wyjątkową przyczepność i skuteczność hamowania na suchej i mokrej nawierzchni oferując niezawodną i pewną jazdę.

Etykiety UE na opony

B
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.